🌼وبـ خـواهــریــمــونــ🌼🌼وبـ خـواهــریــمــونــ🌼، تا این لحظه: 3 سال و 3 ماه و 3 روز سن داره
🍭آبنباتـ🍭🍭آبنباتـ🍭، تا این لحظه: 15 سال و 8 ماه و 2 روز سن داره
🍫شکلاتـ🍫🍫شکلاتـ🍫، تا این لحظه: 15 سال و 8 ماه و 2 روز سن داره

🌈✨خواهرونـہ هاے ما ✨🌈

:>

♡ خاطرات شخصے سرکار خانوم آبنبات😜♡ ‌

1399/11/20 18:29
نویسنده : 🎈خواهریا🎈
420 بازدید
اشتراک گذاری

😍سلااامممم😍

حالتون چطوره؟

من و خواهر دوقلوم،چند وقتی هست که دلمون میخواست وبلاگ بزنیم

اول تصمیممون بر این بود که توی بلاگفا وب داشته باشیم.

ولی بعد با نی نی وبلاگ آشنا شدیم و دیدیم اینجا بهتره

این پست معرفی و اولین پست ما هست

این منم،یعنی آبنبات!

علاقه مندی هام کی پاپ، پرنسس های دیزنی،انیمه،ادیت زدن،نت گردی و عکاسی هست

اوتاکو عم هستم^-^

رنگای مورد علاقم هم صورتی و آبیه:)

از آشنایی باهاتون خوشبختم:>

این هم خواهرمه،یعنی شکلات!

اون از کی پاپ،انیمه،نت گردی،عکاسی و جهانگردی خوشش میاد

رنگای مورد علاقش زرد و آبی هست

اونم اوتاکوعه^-^

و از آشنایی باهاتون خوشبخته😅

----

الان شکلات خوابه😂

آخه اون بعد از ظهر ها میخوابه ولی من از این عادتا ندارم😁

شکلات خیلی جدیه،ولی به وقتش کاملا شوخ و شنگول میشه

کاملا بر عکس من!

من همیشه سر به هوام و حواسم اصلا به جایی نیست!

مثلا الان اگه اون مینوشت،خیلی جدی و بزرگونه بود مطلباش😅

حالا لابد وقتی بیدار شه و بیاد اینو بخونه دعوام میکنه که چرا این اطلاعاتو گفتم😂

بی خیال

بعد کلی دعوا،تصمیم گرفتیم تم وبمون آبی باشه😂😐

چون نمیتونستیم سر زرد و صورتی تصمیم بگیریم:||

الان من زیر پتوعم و دارم با گوشیم پست مینویسم:)

هم زمان سر کلاس آنلاین هم هستم😂

من و شکلات،چون اوتاکو هستیم داریم سعی میکنیم ژاپنی یاد بگیریم.

و برای همین مکالمه هامون ژاپنیه!

-کنیچیوا شکلات!

-ها؟!

-اسکل کنیچیوا یعنی سلام!

-عا اوکی سلام😂

-اوگنکی دسوکا؟

-هااا؟!

-احمق جون یعنی حالت خوبه؟

-اره خوبم😂

-جانه(خدانگهدار)

-ول کن بابا زاپنی دیگه چه کوفتیه😂

یعنیا ما دوتا خواهر اسکل بودنمون حد ندارهه😂

خودمم نمیدونم چه مرضیمه کع دارم اینا رو مینویسم:||||||~

بین خودمون باشه...

بعضی وقتا،دلم میخواد شکلات نباشه

دلم میخواد خودم تنهای تنها باشم و صب تا شب فیلم ببینم،کتاب بخونم و  با دوستام به گردش برم😋

ولی خب نمیشه که

اوه اوه شکلات بیدار شد😂

الان داره میره سمت دستشویی😂

پس علت بیدار شدنش از خواب معلوم شد😂

من این انیمیشن بالا که اسمش دوستان لگویی هست رو خیلی دوست دارم.

راستی!

امروز من و شکلات 12 سال و 5 ماهه شدیمم😍

یه تاریخ رند😁

خب دیگه برای پست اول کافیه!ب

دوستتون دارم:)

لایک و کامنت هم فراموشتون نشه:)

چون با این کار خیلی بهم انرژی میدین:)

پ.ن:چون رنگ صورتیو خیلی دوست دارم با اون مینویسم.اگه دیدین فونتش شده آبی یا زرد،بدونین کار من نیست😂

پسندها (23)

نظرات (7)

✿•selva•✿✿•selva•✿
20 بهمن 99 18:42
سلام خوش اومدین.
دنبال شدید خوشحال میشم دنبال کنید
🎈خواهریا🎈
پاسخ
سلام عزیزم
حتما: )
گلم نیازی نیست جدی باشی
لطفا پستمو لایک کن
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
20 بهمن 99 19:05
موفق باشید خواهرای دو قلو.
🎈خواهریا🎈
پاسخ
مرسی زهرای مهربون
RayaRaya
20 بهمن 99 19:49
ای جانننن😍
چه خواهرایی🤩🤗
محشر بودد😂
🎈خواهریا🎈
پاسخ
مرسییی عزیزمم😂😍

20 بهمن 99 20:58
سلام ورود شما را به نی نی وبلاگ تبریک می گویم امیدوارم در کارتان موفق باشید😘😘
با افتخار دنبال شدید ممنون میشم دنبال کنید💐
🎈خواهریا🎈
پاسخ
سلام عزیزم ممنونم.
حتما

21 بهمن 99 1:07
عززززززززیییییییییززززززززززززمممممممم!
دوقلوها!من عاشق دو قلو هام،واقعا بعضی موقع ها میگم کاشکی منم یه خواهر دو قلو داشتم عین خودم بود؛اینو گفتم که از داشتن همدیگه خوشحال باشید😍😍😍😍😍
خب آبنبات جون منم عاشق رنگ صورتیم😂🖐🏻🎀💗🌺🎀💗🌺💗🎀🌺💗🎀🌺💗🎀🌺
موفق باشید دوقلو هااااا
🎈خواهریا🎈
پاسخ
چه جالبب!🤩
خیلی ها اینو بهمون میگن،ولی بعضی اوقات واقعا دلم میخواد شکلات نبود😅
عه چقد خوببب😂😍
مرسیییی عزیزممم😘
mahsamahsa
22 بهمن 99 9:34
سلام عزیزم خوش اومدین دو تا خواهر دوقلو داریم خدا واسه ی هم نگهتون داره پست اول خیلی عالیه مطمئنم که خواهر جون هم میپسنده خیلی خوشحال شدم❤️💙💚
🎈خواهریا🎈
پاسخ
سلام .ممنونم از لطفتون😍
سلامت باشین خدا حفظتون کنه😊
بله اونم که پستو خوند بدش نیومد😅
پرنسس زهراپرنسس زهرا
22 بهمن 99 18:39
ورودتون به نینی وبلاگ مبارک خواهرای دوقلو
شکلات و ابنبات جون!
اسماتونم اگه دوست داشتید بگید
خیلی خوشحال شدم از پستتون
🎈خواهریا🎈
پاسخ
ممنونم پرنسس خانوم!😍
والا راستش خیلی ها ما رو آبنبات و شکلات صدا میزنن.
حتی مامان و بابامون!😂
ولی جلوتر که رفتیم میگیم
لطف داری عزیزم