🌼وبـ خـواهــریــمــونــ🌼🌼وبـ خـواهــریــمــونــ🌼، تا این لحظه: 3 سال و 3 ماه و 3 روز سن داره
🍭آبنباتـ🍭🍭آبنباتـ🍭، تا این لحظه: 15 سال و 8 ماه و 2 روز سن داره
🍫شکلاتـ🍫🍫شکلاتـ🍫، تا این لحظه: 15 سال و 8 ماه و 2 روز سن داره

🌈✨خواهرونـہ هاے ما ✨🌈

:>

♡ خواهرے ها این چند روز چیکار کردن؟!!♡ ‌

1399/11/26 11:26
نویسنده : 🎈خواهریا🎈
525 بازدید
اشتراک گذاری

این روزا،خیلی حوصله ام سر میره🙃

💻تا که مدرسه مجازیم تموم میشه،در اتاقو میبندم و قفل میکنم تا شکلات نیاد توش و میشینم پاپ کرن میخورم🍿

گاهی اوقات هم زمان با خوردن،فیلم میبینم یا کتاب میخونم📖📺

📺فیلمایی که اکثرا میبینم ایناس:

هری پاتر که میمیرم براش😍

کلا من و شکلات،از فیلمای ترسناک مخصوصا هری پاتر خوشمون میاد😁

(البته هری پاتر از نظر من ترسناک نیست. ولی شکلات با دیدنش خیلی میترسه😅)

 چارلی و کارخانه شکلات سازیو من تا الان 15 بار دیدم😍😂

اولین بار دوسال پیش دیدم:)

از فیلم های تخیلی هم بسی خوشم میاد😁

معمولا همه فیلم هامو از توی یوتیوب و با زبون اصلی میبینم😽

این جوری بیشتر به مذاقم خوش میاد🤞🏿

شب در موزه رو هم خیلییییی دوست دارممم😻

خدامیدونه که چقدر  این فیلمو میدوستم😍

راپونزل هم که جای خود را دارد🤩

🔥حالا بریم سراغ کتابایی که میخونم:

مجموعه کتاب مورد علاقه منننن:)

خیلی دوستش دارم💋

این کتابا رو هم اگه PDF زبان اصلیش رو پیدا کنم میخونم💌

ولی معمولا پیدا نمیکنم🎀

بابا لنگ درازو که نگم براتون....😋

و باز هم هری پاتر اما  از نوع کتاب😁

همین حالا دارم پاپ کرن میخورم و هری پاتر میبینم و پست مینویسم😂

اینم از روز های ما:)

حالا شاید بپرسین پس شکلات چیکار میکنه؟!🧐

سرگرمی مورد علاقه اون آشپزیه😁✨

من تنها هنرم تو آشپزی درست کردن پاپ کرنه😂🎁

که توی درست کردن اونم کلی گند میزنم😂🤦🏻‍♀️

همین حالا شکلات داره خورش قیمه برای ناهار درست میکنه🤗😋🍝

توی خونه،معمولا من و شکلات تنهاییم🍫🍭

چون بابایی  و مامانی دوتاشون شاغلن و سرکارن:)

خیلی وقتا دلم براشون تنگ میشه ولی خب چیکار میشه کرد:(

الان شکلات داره پلو رو میکشه تا بیاره سر سفره...😋

و هم زمان غر میزنه😂

ما دوتا استاد دابسمش هستیم😁🤞🏿

تا حالا یه عالمه دابسمش اجرا کردیم و فیلم گرفتیم:)

البته به اشتراک نمیذاریم ولی اگه بخواین یه دفعه براتون میذارم چن تاشو:)

(میخوایم به زودی توی پیج اینستامون بذاریم) 

خب خوشگلا من برم با آجی ناهار بخورم😇

---------------------------------------

خیلی ناهار با آجی جونم چسبید😋

دستش درد نکنه😇

ولی متاسفانه من اشتباه حدس زده بودم و ناهار قیمه نبود:||

ماش پلو بود😂🍛

من همین الان یهویی😂😋🍿

همون طور که توی عکس هم معلومه، تخت من و شکلات دو طبقه هست😋

(البته توی عکس خیلی خیلی بی ریخت افتاده.اصلا این شکلی نیست😖😅)

شاید به نظرتون جالب بیاد، ولی خیلی مزخرفه😒

چون مثلا من میخوام شب خیلی دیر بخوابم، ولی شکلات میره چغلی منو میکنه😐🗡️

ممنونم ازتون که پست قبلیو لایک کردین😍

11 تا لایک برای اولین پست از نظر من خیلی زیاده🤗

-----------------------------------

الان،ساعت 6:30 صبحه😴

نمازمو خوندم و اومدم و پست مینویسم😴

و پاپ کرن میخورممم😂

مامانی بهم میگه پاپ کرن معدتو اذیت میکنه،ولی من بازم میخورم😅

البته تا وقتی که ذرتا تموم نشده باشن😐

واییی خیلی خوابم میاد😴

مامانی و بابایی لباس پوشیدن که برن سرکار:)

و شکلات هم داره برای من و خودش صبحونه درست میکنه🤗

(چه خانواده فعالی هستیم ما!😂😍)

مامانی و بابایی رفتن بیرون و آفتاب هم طلوع کرده و من و شکلات داریم صبحونه میخوریم:)

چقدر اینجور وقتا رو دوست دارم:)

وای الانه که شکلات سرم داد بکشه سر صبحونه گوشیو بذار کنار😅

چشم آجی بزرگه!

-----------------------------------------

خب،الان ساعت 7:9 دقیقست.

آجی خوابیده ولی من بیدارم:>

و دارم موسیقی گوش میدم😇

و میخوابم...

---------------------------

ساعت 12 ظهر بیدار شدم:||

چون شبش هم خیلی دیر خوابیده بودم:/

شکلات با چهره ای که هم توش ناراحتی بود هم نگرانی و هم خوشحالی بیدارم کرد و گفت:مامان و بابا امروز ساعت 2 میان خونه!😂

مامانی و بابایی،همیشه ساعت11 میومدن خونه(البته روز های کاری تا ساعت 4 خونه نیستن)

ما دو تا هم که خیلی دلمون تنگ بود تصمیم گرفتیم با دیدن یه فیلم و خوردن پاپ کرن:)

خیلی گشنم نیست. ولی همون طور که به نظر میرسه آجی خیلی گشنشه و داره نون و پنیر میخوره

چون حال نداره پاشه غذا بپزه:///

فیلمی که توی فیلیمو دیدیم این بود.عاشقشیم😍

ما همه فیلم هامون رو توی فیلیمو میبینیم و واقعا عالیه🤩

شخصیت مورد علاقه آجی کلودیا هست

و کاراکتر مورد علاقه من هم کریستی عه:///

شکلات واقعا شبیه کلودیا عه:|

خرخون مدرسه هم هست😜

بی خیال

دوازد سال و 5 ماه و 5 روزگی مونه...😍

😎

------------------------

ساعت ۱۰ و ۵۷ دقیقه روز شنبه😑

سر کلاسم😑

فعلا😑

-------------------------

الان ساعت ۲ ظهر هست و ازادیییی کامللللل😍😍😍😍😍

شکلات ناهار همبر درستتتت کردههههه😍😍😍😍😍

عررررر😝😋

عشق منههه همبررررر😋😋😋😋😚😚😚

ناهار میخوریم و توی یوتیوب فیلم میبینیم😉

البته از فیلم منظورم کنسرت BTS هست😍😎

بعد یه دفعه دیدیم قطع شد....

فک کردیم لابد فیلترشکن یه مشکلی داره.از لپ تاپ کوچ کردیم به گوشی تا توی گوشی بدون فیلترشکن ببینیم(اخه من و شکلات گوشیمون اپل عه😁)

خلاصه که رفتیم توی گوشی ببینیم که دیدیم توی گوشی هم نمیشه

کاشف به عمل اومد که نتمون تموم شدهههههه😑😭😭😭😭😭😭😞😤😤

بعد شکلات زنگ زد به بابا و گفت که نت تموم شده و منم هق هق گریه میکردم😂😂

اخه اگع نت نداشتیم بیچارههههه بودمممم😂😭

بابایی به شکلات یاد داد که چجوری نت بخره.اخه اجیم مخ کامپیوتره😶😎

بعدم اجی نت خرید و ادامه کنسرت رو دیدیمممم😍😍😍😎😎😎😑😑

بعدم مامانی و بابایی اومدن و خوشحال شدیم:-)

اینم از این چند روز ما¦:)

امیدوارم که خوشتون اومده باشه😊

فعلا💙💋

لایک و کامنت یادتون نره خوشگلا😍🌈

پسندها (27)

نظرات (6)

RayaRaya
26 بهمن 99 13:32
ای جااانممم😍
موفق باشین خواهرای مهربون😘
🎈خواهریا🎈
پاسخ
مرسیییی قشنگمم😍
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
26 بهمن 99 23:40
چه دخترای خوبی!
منم کتابای هری پاتر رو کامل خوندم.
موفق باشید گلم.
🎈خواهریا🎈
پاسخ
ممنون زهرا جون!😘
عه چقدر خوب😊
همچنین عزیزدلم😍
mahsamahsa
27 بهمن 99 14:24
خدا واسه هم نگهتون داره تو هم کمک کن یکم به شکلات همش که تو میخوری اون میپزه😜😅
البت۶ شوخی کردم💜❤️
🎈خواهریا🎈
پاسخ
چشم😂😂😜😂
اگه شکلات این کامنتو بخونهههه...😂😂
نه من به این جور چیزا عادت دارم😆

30 بهمن 99 6:22
منم دقیقا به همین شکل پاپ کورن میخورم ولی کسی که آشپزی میکنه مامانمه😂💎💎💎💎
البته پاپ کورن رو هم خاله ام درست میکنه چون همیشه پاپ کورن های اون خیلی خوب میشه🍓🍓🍓

آب نبات جون پیشنهاد میکنم کتاب"بابا لنگ دراز"رو که خوندی و تموم شد حتما کتاب دشمن عزیز رو هم بخون (نویسنده شون یکیه و یجورایی ادامه ی اونه)😁😁😁من هر دو رو خوندم
باور میکنی کتاب بابا لنگ دراز رو کلاس هفتم که بودم یه پنجشنبه و جمعه از دوستم قرض گرفتم و کمتر از یک روز کلشو خوندم؟تازه توی صحن حرم حضرت شاه عبدالعظیم تموم شد که با مامانم رفته بودیم😂😂😂
ولی دشمن عزیز رو تابستون گذشته خریدم و طی یکهفته تمومش کردم🤩😍🥰😘
همیشه موفق باشید و لطفا کتابخون بمون😍😍😍😍😍😍💗🎀💗🎀💗🎀💗🎀💗🎀🎀🎀💖💖💖📚📚📚📚📚📚📚📚📚💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖
🎈خواهریا🎈
پاسخ
😂😂😂
عه چقدر خوب!😋
ممنون از پیشنهادت حتما میخونم😍😁
یا علیییی😂😂😂🤩
محشری تووو دخترر😍
من معمولا میشینم و تا کتابم تموم نشه پا نمیشم😂
یه دفعه یادمه سر ه کتاب خیلیییی کلفتی سه ساعت تموم داشتم میخوندم.
در همین فاصله مامان و بابام و شکلات رفته بودن سوپر و میوه فروشی و خونه مادر بزرگم اینا و برگشته بودنن😂😂😂😂
ممنونم عزیز دلممم🤩
تا ابد کتابخون میمونم😅😍😎👌
💗 💗 💗 💗 💗 💗 💗 💗 💗 💗 💗 💗 💗 💗 💗 💗 💗 💗
🍋❤️𝙇𝙚𝙢𝙤𝙣🍋❤️🍋❤️𝙇𝙚𝙢𝙤𝙣🍋❤️
2 اسفند 99 8:32
عزیززززمممم
🐾💛🍋🍌خاطرات کوچیک سگ های نگهبانی من🍌🍋🐾🐾💛🍋🍌خاطرات کوچیک سگ های نگهبانی من🍌🍋🐾
27 اسفند 99 13:07
موفق باشین خواهریا💗💗
تو هیچ وقت کمک شکلات کار نمی کنی همش شکلات باید برات غذا درست کنه صبحونه و...؟😂😂😂😂
من که خاطره هاتو خوندم همش داری پاپ کورن می خوری و فیلم می بینی😂😂😂😁😁😁😅😅😅
🎈خواهریا🎈
پاسخ
مرسی عزیزم😘
نه اصلااااا😂
ولی جدیدا یه ذره کمک میکنم😐